Privé - Business

Wat is Overzicht?

Wat is Hosting&Cloud?

U kunt bij ons terecht voor het kopen van een domeinnaam, webhosting, antivirus, e-mail & cloud-oplossingen. Of u besteedt uw volledige IT-infrastructuur aan ons uit, zonder zorgen of investeringen. Wij gaan voor u op zoek naar een oplossing op maat van uw onderneming, met de nodige flexibiliteit en kostenefficiëntie. Uw IT is bij ons in goede handen.

Maak hieronder kennis met onze oplossingen.

  • Domeinnamen

    Basis voor uw website en e-mailadressen

    Gebruik de kansen die het internet biedt en wees aanwezig met uw bedrijf. Zorg ervoor dat uw website gemakkelijk bereikbaar is met een goede en duidelijke domeinnaam. In totaal bieden we 250 extensies aan. Bekijk of uw-bedrijf.be nog beschikbaar is.

    Meer weten
  • CloudOffice

    De kracht van Office 365 met de service van Telenet

    Uw volledige werkplek in de cloud: het gemakkelijk delen en beheren van documenten en agenda’s, een professioneel e-mailadres en de meest recente versie van Microsoft Office. CloudOffice (powered by Office 365) staat garant voor een efficiënte samenwerking en hoge productiviteit binnen uw team.

    Meer weten
  • Windows hosting

    Het meest betrouwbare .NET hosting aanbod

    Windows Server levert hoge veiligheid, performantie en stabiliteit voor uw project gebaseerd op .NET, MVC, Silverlight, ….

    Meer weten
  • Linux hosting

    Uitstekende performantie voor PHP hosting

    Debian Linux levert hoge performantie en stabiliteit voor uw open source project gebaseerd op PHP, en is compatibel met de meest courante CMS en webshops.

    Meer weten
  • Dynamic Cloud

    Bouw zelf virtuele servers op maat

    Onbeperkte remote access tot een krachtige en betrouwbare server in het Telenet-datacenter. Uw applicaties zijn altijd beschikbaar en toegankelijk, zonder investeringen in hardware.

    Meer weten

Neem contact op voor persoonlijk advies

We bekijken samen met u wat de beste oplossing voor uw bedrijf is, vandaag en morgen.

0800 66 008

Stel uw vraag

MyCloud

Beheer uw hosting diensten via het MyCloud online controlepaneel.

Log in

Gerelateerd

E-commerce: start vandaag uw online winkel

KBC-Clickshop is een platform waarop u gemakkelijk een webwinkel kunt opzetten en beheren. Het werkt met een betaalsysteem voor Belgische en internationale bank- en kredietkaarten. Alles in 1 handig pakket.

Probeer dit totaalpakket nu vrijblijvend!

Standaard Support en 24/7 Premium Support

Telenet biedt 2 types van supportcontracten aan: Standard Support en Premium Support.

Standard Support

Bij Standard Support (inbegrepen bij alle types van servers) kunt u een beroep doen op de eerste lijn support van Telenet tijdens de kantooruren (op werkdagen van 8 uur ’s morgens tot 19 uur ‘s avonds) zowel via een ticketing systeem als telefonisch.

Standard Support biedt u ondersteuning bij het gebruik van de Telenet controlepanelen en de dedicated features en voorziet hardware replacement tijdens de kantooruren.

Standaard Support voorziet maandelijks tot 2 uur aan support. Telenet gebruikt die 2 uur voor de installatie van patches en upgrades van het besturingssysteem, eventueel de controle van het starten van de back-ups, het beantwoorden van vragen over door ons geïnstalleerde software of diensten gekoppeld aan uw server.

Voor het uitvoeren van supporttaken die niet standaard inbegrepen zijn in de dienstverlening of taken die uitgevoerd moeten worden op een kortere termijn dan voorzien in de SLA, zijn Service Credits vereist. Dit zijn steeds voorafbetaalde credits die kunnen gebruikt worden voor o.a.:

  • Een gegarandeerde responstijd van maximum 1 uur nadat u een ticket hebt aangemaakt voor de downtime van een service (zowel binnen als buiten kantooruren).
  • Het terugplaatsen van een back-up.
  • Migratie van gegevens naar een ander mailsysteem.
  • ...

Het aantal credits dat wordt gefactureerd is afhankelijk van het tijdstip van de interventie en de prioriteit waarmee ze moet uitgevoerd worden.


Premium 24/7 support

Telenet biedt naast Standaard Support ook 24/7 Premium Support voor het uitvoeren van (tijdkritische) interventies, ongeacht het uur van de dag of de dag van de week. Premium Support werkt alleen aan de hand van Service Credits.

24/7 Premium Support verzekert volgende diensten:

  • Het starten van een interventie via telefoon (24 uur per dag) of via een ticketing systeem.
  • De mogelijkheid tot het upgraden van tickets naar een hogere prioriteit.
  • De mogelijkheid tot het uitvoeren van tickets in status “immediate intervention” (responstijd van maximum 1 uur, ook buiten de kantooruren).
  • De mogelijkheid tot het telefonisch contacteren van Telenet support 24/7 in geval van ‘server down’ of ‘service down’.
  • 50 Service Credits per jaar inbegrepen.

Opmerking: U hoeft slechts één Premium Support contract af te sluiten. Alle actieve hosting abonnementen worden dan automatisch gedekt door dat contract.

Service Level Agreement (SLA)

Telenet zet alle redelijke middelen in om een maximale beschikbaarheid te garanderen. We garanderen een netwerk uptime van 99,9%. Lees alles over onze diensten en onze garanties in de SLA documenten:

Hoe Overzicht worden?

1. Bestellen

Bel ons op het nummer 08006060 en onze medewerkers begeleiden u naar het kiezen van een pakket op maat.

Bent u Telenet klant? Gebruikt u binnen het bedrijf FLUO of Business Internet? Dan geniet u van een verlaagde prijs.

2. Configureren

Na het kiezen van uw domeinnaam stelt u uw CloudOffice-pakket samen. We hebben het erg eenvoudig gehouden, daar hoeft u zich dus al geen zorgen om te maken.

3. Activeren

Om uw diensten te activeren zal u als eigenaar van uw pakket uw medewerkers moeten toevoegen in uw Microsoft controlepaneel.

4. Werken

Zodra u uw medewerkers heeft aangemaakt en ze daarvan op de hoogte zijn gebracht, kan u zich focussen op uw dagdagelijkse job, maar dan beter dankzij CloudOffice.

Waarom online bestellen?

Goedkoper

Wie online bestelt, krijgt dikwijls een extra voordeel. Moeten we iets leveren (bv. een gsm-toestel), dan is dat sowieso gratis.

In 5 minuten geregeld

Online bestellen is makkelijk en snel: u kiest, vult uw gegevens in en bevestigt. Hou wel uw btw-nummer en uw factuur van uw eventuele huidige operator bij de hand tijdens uw bestelling.

14 dagen bedenktijd

Elke Telenet-dienst die u online bestelt, kunt u tot 14 dagen na de installatie opzeggen (behalve een gsm-toestel). En dat natuurlijk helemaal gratis.

Veilig

Om online te bestellen hebben we geen creditkaart of bankkaart gegevens van u nodig. Al uw gegevens worden uiteraard via een beveiligde site verwerkt. Onze bestelprocedure voldoet daarnaast ook aan de strenge eisen van de onderstaande organisatie.

 Veilig online winkelen